Aplikace pro maloobchod, které přináší lepší zákaznickou zkušenost

S rozmachem online nakupování musí tradiční maloobchodníci neustále hledat nové způsoby, jak vylepšit zákaznickou zkušenost v kamenných obchodech.
Aplikace pro maloobchod, které přináší lepší zákaznickou zkušenost

Online nákupy přináší mnoho výhod oproti offline nakupování – personalizované nabídky, návrhy produktů, recenze, detailní informace, odpovědi na časté dotazy a další. V důsledku toho se maloobchodníci snaží hledat způsoby, jak vylepšit své obchody, aby zůstaly relevantní. Řešením může být využití mobilních technologií.

Jaké aplikace mohou maloobchodníci využívat na svých mobilních zařízeních, aby zlepšili zkušenosti zákazníků a zvýšili efektivitu svého obchodu?

Nástroje pro asistovaný prodej

Asistovaný prodej pomáhá maloobchodníkům poskytovat chytrý servis, personalizované služby a přinášet větší hodnotu pro zákazníky v reálném čase. Aplikace pro asistovaný prodej dostupné na mobilním zařízení poskytují prodejním asistentům přístup k informacím o produktech, dostupnosti a recenzím, stejně jako možnost dokončit objednávku a nákup. V situaci, kde by dříve musel prodavač opustit zákazníka, aby zjistil více informací o produktu, může nyní všechny podstatné informace nalézt na svém mobilním terminálu a prohlížet se zákazníkem produkty a jejich recenze v reálném čase. Tyto aplikace navíc dávají pracovníkům příležitost prezentovat související produkty a příslušenství a navýšit tak konečný nákup.

Aplikace pro kontrolu cen

Pokud nejsou ceny aktuální, prodejní asistent musí být schopen je průběžně opravovat místo toho, aby se vracel ke svému stolnímu počítači, kde by ceny opravil v centrálním systému. Problém může nastat, například když si zákazník najde produkt online za určitou cenu, aby v obchodě zjistil, že cena je zcela odlišná. S aplikacemi pro kontrolu cen může prodejní asistent zkontrolovat aktuální cenu produktu přímo na svém mobilním zařízení. Pokud je navíc toto zařízení spárováno s mobilní tiskárnou, může cenu na produktu okamžitě opravit. Podobně mohou být mobilní zařízení užitečná při snižování cen v rámci promoakcí.

Mobilní platby pro snižování front u pokladny
Pracovníci mají snadný přístup k informacím o produktech.

Jeden ze způsobů, jak mohou obchodníci snižovat fronty u pokladen během nejrušnějších hodin, je pomocí aplikací pro mobilní platby. Mobilní zařízení pro maloobchody tuto technologii již nějakou dobu umožňují. Příkladem jsou univerzální peněženky, které je možné využít u více prodejců, pokud mají uživatelé příslušný smartphone. Samozřejmě je důležité vybavit pracovníky správným mobilním zařízením, které bude tyto platby podporovat, stejně jako další aplikace pro maloobchod. Některé mobilní terminály navíc umožňují připojení doplňků jako je například čtečka magnetických karet. Tím se rozšiřují možnosti mobilních terminálů a snižují náklady na vlastnictví, protože není potřeba dokupovat další zařízení.

Správa zásob

Aplikace pro správu zásob usnadňují prodejním asistentům provádět základní kontrolu stavu zboží, a být tak nápomocni zákazníkům při dotazech na konkrétní produkty. Navíc v kombinaci s RFID technologií může být kontrola zboží prováděna rychleji a efektivněji.

Tyto aplikace rovněž snižují riziko chyb spojené s manuální inventarizací, zároveň díky automatizaci časově náročných procesů zvyšují produktivitu pracovníků.

Komunikace pracovníků

Nutnost přesouvat se napříč obchodem či odděleními pro předání informací může být vyčerpávající. S komunikačními aplikacemi pro zaměstnance však mohou být informace předávány v reálném čase. Manažeři a prodejní asistenti mohou provádět hlasovou i datovou komunikaci prostřednictvím jedné univerzální platformy napříč různými zařízeními. Mobilní terminály umožňují komunikaci i správu dat na jednom zařízení, není tedy nutné zařízení podle potřebné funkce měnit.

Aplikace pro správu a rozdělování úkolů

Díky aplikacím pro správu úkolů mohou manažeři efektivně pracovat přímo z jejich mobilních terminálů nebo tabletů. Bez ohledu na to, kde se manažer zrovna nachází, může rozdělovat odpovědnost za úkoly, nastavit připomenutí, sledovat průběh úloh a reporty v reálném čase nebo spravovat seznamy denních a měsíčních úkolů. Aplikace pro správu úkolů zefektivňují operace a urychlují jejich provádění, zároveň přináší manažerům přehled nad činnostmi napříč celým pracovištěm.

Mobilním zařízení s aplikacemi pro maloobchod pomáhají poskytovat chytrý servis a personalizované služby.

Nepodceňte výběr správného zařízení

Všechny tyto aplikace mohou pomoci zlepšit zákaznickou zkušenost z nákupu ve vašem obchodě. Klíčový je však také výběr správného zařízení. S tím, jak se obchody stále zvětšují, a zákazníci očekávají okamžité reakce na své požadavky, spoléhají pracovníci v obchodech čím dál více na mobilní zařízení usnadňující poskytování služeb. Tato zařízení zpravidla obsahují aplikace pro mobilní platby, řízení zásob či komunikaci a umožňují vykonávat všechny funkce z jednoho přístroje.

Pracovníci jsou v současnosti v podstatě závislí na těchto zařízeních, která jim pomáhají poskytovat co nejlepší servis zákazníkům a zvyšovat produktivitu. Nicméně, jelikož tato zařízení využívají celou řadu aplikací po celý den, jejich spolehlivý výkon je klíčový. Pokud spotřebitelská zařízení využívají několik náročných aplikací, bude je třeba během směny několikrát dobíjet. Tím se snižuje produktivita, protože pracovník bude muset nechat své práce a jít své zařízení dobít. Je tedy nezbytné vybavit pracovníky zařízením, které bude schopné pracovat po celý den. Řešením je podnikové zařízení, které je vybavené funkcemi navrženými speciálně pro dané odvětví. Mobilní terminály určené pro maloobchod nabízejí vynikající výkon pro náročné aplikace, integrované funkce (například skenování) a podstatně delší životnost baterie.

Máte zájem o mobilní terminál, který vám pomůže zvýšit produktivitu a držet krok s požadavky zákazníků? Náš tým vyškolených a certifikovaných odborníků vám pomůže s výběrem nejvhodnějšího zařízení přímo pro vás.

✖ Zavřít

Poptávka