Jaká je budoucnost nakupování v maloobchodech?

Spotřebitelé si už léta mohou užívat výhod online nakupování. Časová flexibilita a možnost nakoupit kdykoliv, dostupnost recenzí od zákazníků, personalizované nabídky a návrhy založené na dřívějším nákupním chování – to jsou jen některé z výhod, které mohou činit online nakupování atraktivnější než nakupování v maloobchodní prodejně.
Jaká je budoucnost nakupování v maloobchodech?

Otázkou je, zda budou kamenné prodejny schopny udržet krok s konkurencí v podobě elektronických obchodů. Znamená to, že čas pro kamenné prodejny na ulicích vypršel? Jaká je tedy budoucnost nakupování v maloobchodech?

Co mohou maloobchodníci udělat, aby udrželi své obchody relevantní?

Aby mohli maloobchodníci soupeřit s platformami pro online nakupování, je třeba zaměřit se na posílení zážitků svých zákazníků. Jedním ze způsobů, jak toho dosáhnout, je podpořit prodejní asistenty a poskytnout jim přístup k důležitým informacím, jako je inventarizace zásob v reálném čase.

Výsledky studie 2017 Retail Vision společnosti Zebra zdůrazňují trend poskytování nových technologií zaměstnancům obchodů. Podle průzkumu se do roku 2021 chystá 85 % maloobchodníků investovat do nákupu tabletů, aby mohli zákazníkům poskytovat podrobnější informace o produktech.

Poskytujte zákazníkům podrobnější informace.

Stejně jako u online nákupů, kdy zákazníci vidí, kolik věcí, v jakých velikostech či barvách je k dispozici, by měli mít prodejní asistenti okamžitý přístup ke stejným údajům, aby mohli své zákazníky informovat. Pokud není položka na skladě, prodejní asistent by měl být schopen rychle zkontrolovat, zda je zboží k dispozici v jiné prodejně. Poté pro zákazníka zajistit možnost vyzvednutí zboží v této prodejně, případně jeho doručení domů.

Existuje také obrovský potenciál pro optimalizaci využívání analytických nástrojů. Zatímco online platformy využívají rozsáhlé množství údajů o zákaznících již řadu let, „tradiční“ prodejci mají stále co poznávat. Při využívání ručních zařízení pro získání přímého přístupu k minulému nákupnímu chování zákazníků správná technologie umožní prodejním asistentům podporovat rozhodnutí zákazníka o koupi. Navrhne mu nové produkty, doplňky či příslušenství nebo zobrazí recenze od jiných zákazníků. To pomůže nejen personalizovat komunikaci mezi zákazníkem a prodejním personálem, ale také poskytne cenné možnosti pro upselling.

Na závěr se nabízí příležitost pro maloobchodníky zvýšit svou provozní efektivitu. Chytré využití moderní technologie umožňuje zaměstnancům vykonávat více operací pomocí stejného zařízení. Aplikace, které lze využívat na moderních a snadno použitelných ručních zařízeních a tabletech, zahrnují snižování cen, kontrolu inventáře, skenování čárových kódů a mnoho dalších zásadních funkcí.

technologie-pro-maloobchody-1

 

Chystáte se investovat do nových mobilních zařízení pro vaše mobilní pracovníky?

Než začnete, je dobré zvážit klíčová kritéria podnikové mobility. Špatný výběr zařízení může vést k frustrovaným uživatelům a k vyšším celkovým nákladům na vlastnictví (TCO). Správné mobilní zařízení vám dává příležitost zvýšit produktivitu, přesnost úkolů a celkovou návratnost investic do podnikové mobility.

Náš tým vyškolených a certifikovaných odborníků Vám rád zodpoví na jakékoliv otázky z dané problematiky a pomůže s výběrem nejvhodnějšího zařízení přímo pro Vás. Investujte do mobilního zařízení a uvidíte, že se vám to brzy vrátí! Tak na co ještě čekáte?

✖ Zavřít

Poptávka