Jste připraveni na trend omnichannel nakupování?

Věděli jste, že 41 % zákazníků po celém světě používá dva nebo více kanálů k provedení jednoho nákupu?
Jste připraveni na trend  omnichannel nakupování?

Omnichannel nakupování, tedy nakupování s využitím více prodejních kanálů současně, se stává novou normou. Zákazníci již tuto možnost očekávají od všech obchodníků – od startupů a malých prodejců až po velké řetězce. Dodavatelské řetězce jsou nuceny přizpůsobit své strategie a integrovat technologie, které vytvářejí prostředí založené na zpracování dat pro inteligentní plnění zakázek. Tento přístup umožňuje podnikům předvídat a udržovat náskok před náročnými požadavky zákazníků.

Pouhý sběr dat však nestačí, pokud pracovníci nemohou s těmito údaji pracovat v reálném čase. Pracovníci ve skladech potřebují okamžitý přístup k údajům o umístění zásob, změnách objednávek a dalším důležitým informacím. Jen tak budou schopní pružně reagovat a předcházet nákladným zpožděním nebo chybám v dodávkách.

Proč je důležité zvyšovat viditelnost zásob?

Zásoby se nyní pohybují rychleji než kdy dříve, a jejich úplná viditelnost nikdy nebyla důležitější. Obchodníci musí mít přehled, jaké položky mají na skladě, kde se nacházejí a v jakém jsou stavu.

Podle studie Future of Fulfillment Vision společnosti Zebra se podniky nacházející se v různých částech dodavatelského řetězce – od výroby přes dopravu a logistiku až po prodej – domnívají, že míra přesnosti údajů o zásobách musí dosahovat 76 %, aby bylo možné zvládnout nároky omnichannel nakupování. S rostoucími očekáváními spotřebitelů, kteří chtějí zboží „na vyžádání“, však musí mít podniky důvěryhodné a přesné údaje o zásobách nejen napříč podnikem, ale i mimo něj – včetně dodavatelských center, obchodů, logistických skladů třetích stran a dokonce i jejich dodavatelů. Míra přesnosti bude tedy muset být mnohem vyšší, aby si prodejce mohl udržet spokojené zákazníky.

S využitím strategie omnichannel je možné doručovat objednávky odkudkoliv. Obchodníci musí být schopni spolehnout se na údaje o stavu svých zásob a potřebují mít jistotu, že míra přesnosti těchto údajů se blíží ke 100 %. Přestože tedy mnozí prodejci považují za dostatečnou 76% přesnost, se správnou technologií pro správu zásob mohou dosáhnout mnohem větší přesnosti, která zajistí efektivní provoz i do budoucna.

Využívejte výhod moderních zařízení

Pracovníci potřebují mít přehled o stavu zásob v reálném čase.

Robustní podnikové mobilní terminály, ať už přenosné, nositelné nebo určené pro připojení k vysokozdvižnému vozíku, v kombinaci se skenery, RFID technologií, lokalizačními systémy, tiskárnami a softwarem vytvářejí pevný technologický základ pro sběr, zpracování a analýzu dat. Díky těmto zařízením získáte dokonalou viditelnost napříč všemi operacemi a celým dodavatelským řetězcem. Ať už tedy zákazníci nakoupí online a nechají si zboží doručit domů, objednají si online zboží na prodejnu, či v prodejně objednají doručení zboží domů, vaši pracovníci budou vybaveni správnými nástroji, které usnadňují plnění komplexních objednávek ve spolupráci s vašimi partnery v celém dodavatelském řetězci.

Pracovníci, kteří přesně vědí, jaké položky jsou na skladě a kde se nacházejí, mohou svoji práci vykonávat mnohem efektivněji a produktivněji. Nemusejí ztrácet čas prohledáváním uliček nebo regálů. Díky mobilním zařízením mají informace na dosah ruky a mohou si všechny potřebné údaje vyhledat v reálném čase. Tato viditelnost pomáhá výrazně šetřit čas a zvyšovat efektivitu práce. Čím rychleji jsou položky nalezeny, tím dříve mohou být zpracovány pro přepravu a doručeny k zákazníkům k jejich větší spokojenosti.

Transparentnost přináší větší flexibilitu

Zpracování a analýza dat v reálném čase také umožňují připravit se na budoucí zvýšení objemu objednávek. Inteligentní technologie spojují všechny články v dodavatelském řetězci a umožňují transparentnost, která přináší zlepšení operací v jakékoliv jeho části. Přístup k informacím v reálném čase nabízí možnost sledovat zásoby, i když jsou v pohybu, a přináší tak větší flexibilitu. Zároveň usnadňuje rozhodování pracovníků a umožňuje rychle reagovat na případné změny. To vše má vliv na celkový úspěch vašeho podnikání.

Propojení všech oblastí vašich operací sdílením dat rovněž umožňuje lépe nalézt příležitosti pro zvýšení efektivity a spokojenosti zákazníků. Modernizace operací napříč výrobou, skladem, logistikou a maloobchodem pomocí nejnovějších technologií nabízí neomezené příležitosti pro zvyšování efektivity, produktivity a v konečném důsledku ziskovosti vašeho podniku.

Jste připraveni čelit rostoucímu trendu omnichannel nakupování? Vybavte se potřebnou technologií, a zvyšte tak spokojenost svých zákazníků. V naší nabídce naleznete široký výběr mobilních terminálůsnímačů kódůtiskáren a dalších zařízení pro automatický sběr a zpracování dat. Nevíte si rady s výběrem? Náš tým vyškolených a certifikovaných odborníků vám navrhne vhodné řešení podle vašich konkrétních požadavků.

✖ Zavřít

Poptávka