Technologie PSS pro lepší zážitek z nakupování

Současný maloobchodní trh je náročnější než kdy dříve. S diskontními prodejnami na jedné straně a obřími e-shopy, které dominují online prodejům, na druhé straně není snadné získat konkurenční výhodu. Maloobchodníci musí najít způsob, jak se odlišit. Pokud nejsou schopni nabídnout nejnižší ceny nebo doručení ve stejný den, musí se zaměřit na jiný klíčový faktor – zkušenost zákazníků přímo v prodejně.
Technologie PSS pro lepší zážitek z nakupování

Zážitek při nákupu v prodejně může zákazníky motivovat, aby upřednostnili váš obchod namísto diskontní prodejny nebo nákupu online. Jak toho nejlépe dosáhnout? Můžete eliminovat čekání ve frontách, nabízet personalizované propagační akce nebo navigovat zákazníky napříč obchodem podle jejich nákupního seznamu.

Ze zkušeností totiž vyplývá, že kdykoliv se obchodníci snaží konkurovat snižováním cen, většinou to jejich podnikání spíše uškodí. Nízké ceny sice do obchodu nalákají více zákazníků, avšak tato strategie není dlouhodobě udržitelná. Doručení zdarma může také představovat konkurenční výhodu, ale je potřeba mít flexibilní logistickou infrastrukturu a cenový plán pro každodenní podporu těchto procesů. Vylepšení zákaznické zkušenosti se proto jeví jako nejlepší způsob jak povzbudit vaše podnikání.

Jak můžete přispět k lepším zážitkům z nakupování?

Zjednodušte zákazníkům celý nákupní proces.

Jedním z největších problémů, pokud jde o zkušenosti zákazníků v obchodech, jsou velké fronty. Mnoho lidí se rozhodne pro nákup online pouze proto, aby se čekání ve frontách vyhnuli, a raději dokončí nákup z pohodlí svého domova. Další problém, týkající se zejména větších obchodů, představuje někdy obtížné nalezení konkrétních položek v prodejně. Nakonec, při online nákupech mohou zákazníci těžit z personalizovaných promoakcí a slev. Zákazníci dnes očekávají, že od obchodníka dostanou něco navíc, výměnou za svoji loajalitu. Pokud chce tedy maloobchodník nalákat do své prodejny více zákazníků a udržet si je, musí jim být schopen poskytnout cílenou propagaci a slevy v reálném čase, které budou nabízet více než online verze těchto propagačních akcí.

Řešením je technologie PSS – personal shopping solution

PSS zařízení pomáhají zjednodušit celý nákupní proces. Umožňují zákazníkům skenovat položky v průběhu nákupu, čímž odstraňují nutnost nákup u pokladny vyskládat a teprve poté uklízet do tašky. V průběhu mohou zákazníci sledovat částku za nákup a na závěr zaplatit bez čekání ve frontě.

Zejména pro nové návštěvníky může být orientace po prodejně a hledání konkrétního zboží obtížné. S PSS terminálem je tento problém minulostí. Zákazník může do zařízení nahrát svůj nákupní seznam, a terminál ho zavede přímo k položkám, které potřebuje. Zároveň už se nemůže stát, že by zákazník zapomněl koupit některou z věcí, pro kterou přišel.

A konečně, technologie PSS umožňuje poskytování personalizovaných akčních nabídek v reálném čase na základě předchozích nákupů nebo položek, které má zákazník zrovna v košíku. Maloobchodníci tak mohou poskytovat výhodné nabídky zákazníkům přímo v prodejně, a konkurovat tak e-shopům i diskontním řetězcům.

PSS terminály pomáhají zákazníkům orientovat se po prodejně.

Moderní zákazník očekává stále více. Schopnost poskytnout takový rozsah funkcí, personalizaci a bezproblémovou zkušenost s nákupem v prodejně, jakou umožňuje technologie PSS, nejen udělá dobrý dojem, ale také demonstruje odhodlání obchodníka udělat vše pro spokojenost zákazníků.

Získejte konkurenční výhodu s PSS mobilními terminály, které pomohou nejen přilákat nové zákazníky do vaší prodejny, ale zároveň zvýšit loajalitu stávajících zákazníků. Vyberte si z naší nabídky mobilních terminálů, případně kontaktujte naše obchodní oddělení. Náš tým vyškolených a certifikovaných odborníků vám pomůže s výběrem zařízení podle vašich konkrétních požadavků.

Datascan - systémy automatické identifikace
✖ Zavřít

Poptávka

Odesláním formuláře souhlasím se zpracováním osobních údajů pro potřeby vyřízení záležitostí spojených s mým požadavkem.