Zajistěte spokojenost pracovníků na prodejnách i během rušného období

Najmout a udržet pracovníky v maloobchodě je stále obtížnější. Jak vám může technologie pomoci přilákat ty nejlepší pracovníky a udržet jejich angažovanost i během rušného období blížících se svátků?
Zajistěte spokojenost pracovníků na prodejnách i během rušného období

Bez ohledu na to, jak automatizované se obchodní řetězce stanou, vždy budou závislé na pracovnících v první linii. Pracovníci přítomní v prodejnách budou vždy tvořit důležitou součást nákupního procesu zákazníků, ať už budou zákazníky vítat, radit jim s nákupem, doplňovat zboží nebo uklízet prodejnu. A s tím, jak se jejich pracovní zátěž mění v důsledku zavádění nových trendů, jsou tito pracovníci vystavováni většímu tlaku.

Pracovníci v první linii museli čelit výzvám, které přinesla pandemie COVID-19 do maloobchodních prodejen, jako dodržování bezpečnostních opatření a zároveň zvládání měnících se očekávání zákazníků. Kromě toho se také sami museli vypořádat s tím, jak pandemie ovlivnila jejich životy. A nyní, s blížícím se obdobím svátků, je čeká ještě větší pracovní nápor v podobě vyřizování velkých objemů objednávek, realizace široké škály propagačních akcí a vypořádání se s množstvím vráceného zboží.

Co tito pracovníci očekávají od svého zaměstnavatele?

Pracovníci, a především ti z mladších generací, jsou zvyklí mít okamžitý přístup k informacím a možnost spojit se s kýmkoliv a odkudkoliv. Své mobilní telefony běžně používají k plnění široké škály svých každodenních povinností – od placení účtů přes plánování aktivit až po udržování kontaktu s rodinou a přáteli. Neměla by tedy taková zařízení být k dispozici i na každém pracovišti? Vaši pracovníci jsou již zvyklí komunikovat určitým způsobem a očekávají, že budou moct komunikovat s kýmkoliv na pracovišti, dostávat úkoly a kontrolovat svoji agendu pomocí moderního mobilního zařízení. Když je místo toho budete nutit používat k plnění těchto funkcí zastaralé metody, jejich práce bude neefektivní a budou se neustále cítit nepříjemně a frustrovaně.

Vyjděte svým pracovníkům vstříc a využívejte naplno technologie, které jsou na trhu dostupné

Maloobchodníci se již dávno nemusí spoléhat na zastaralé postupy. Na trhu již existuje široký výběr osvědčených a výkonných mobilních zařízení navržených přímo do maloobchodního prostředí – od cenově dostupných po vysoce odolné nabité všemi funkcemi, které vaši pracovníci potřebují.

Tato zařízení umožňují správu úkolů a komunikaci v reálném čase, a pracovníci tak vždy vědí, kde mají být a jakou práci mají provést. Díky snadnému přístupu k informacím a upozorněním v reálném čase můžete předcházet nejasnostem a zmatkům, ke kterým může docházet zvláště v rušnějších obdobích. A pokud k nějakým nejasnostem přeci jen dojde, může pracovník okamžitě požádat o pomoc své spolupracovníky nebo nadřízené, což urychlí řešení problému a ušetří drahocenný čas.

Nejmodernější mobilní terminály jsou vybavené funkcemi, které vašim pracovníkům podstatně usnadní práci, umožňují lepší spolupráci a pomáhají sladit očekávání pracovníků a jejich nadřízených. V neposlední řadě však zvyšují spokojenost pracovníků, a díky tomu se nemusíte bát, že se budou poohlížet po lepší práci.

Přemýšlíte o investici do mobilních zařízení pro vaše pracovníky? Prohlédněte si naši nabídku mobilních terminálů, které jsou uzpůsobené potřebám maloobchodního prostředí. Nejste si jistí výběrem toho správného zařízení právě pro vaši prodejnu? Neváhejte kontaktovat naše obchodní oddělení, náš tým zkušených odborníků vám poradí a navrhne řešení přesně podle vašich požadavků.

KONTAKTUJTE NÁS:

obchod@datascan.cz+420 545 215 558

Datascan - systémy automatické identifikace
✖ Zavřít

Poptávka

Odesláním formuláře souhlasím se zpracováním osobních údajů pro potřeby vyřízení záležitostí spojených s mým požadavkem.